32 de companii de vizitat în Noaptea Agenţiilor

Scris la data 02/04/2015 de in Societate

32 de companii de vizitat în Noaptea Agenţiilor

În seara de 2 aprilie, amatorii de discuţii despre publicitate sunt invitaţi să participe la Noaptea Agenţiilor, care a juns la a şasea ediţie şi se desfăşoară, simultan, în şase oraşe: Bucureşti, Braşov, Timişoara, Cluj, Oradea şi Iaşi.

Agenţiile de comunicare înscrise în maratonul nocturn al creativilor au avut de respectat un brief: tema acestei ediţii a Nopţii Agenţilor a fost Work & Play, ocazie cu care companiile se vor întrece în idei şi propuneri cât mai creative pe această temă, care să fie pe placul tinerilor pasionaţi de comunicare, ce le vor trece pragul în seara aceasta. Participanții sunt provocați să-și arate cele două fețe ale activității lor de zi cu zi: ce fac, pentru cine fac și cum o fac, dar și cum se distrează ȋn agenție.

Aşadar, dacă v-aţi propus să faceţi un tur al agenţiilor din oraşul în care locuiţi, iată care este oferta: în Bucureşti, toate agenţiile îşi vor deschide porţile începând cu ora 20:00 şi până la ora 24:00. Acestea sunt: 2Parale, 4 ACE-pr&publicity, CENTRADE, Conversion, DDB Romania, ERKA Synergy Communication, Infinit Solutions Agency, MEC Romania, Nuevo, Pastel, Propaganda, Presage Strategic Communications, Roddia, SCG – Smart Corporation Group, Talentivity şi Energiea.

Pentru al doilea an consecutiv, harta Nopţii Agenţiilor a depăşit graniţele Bucureştiului. Dacă anul trecut au participat alte patru oraşe, în 2015 s-au alăturat şi oraşele Braşov şi Cluj. Astfel, la Braşov puteţi merge în vizită la 3S Studio, FIRESTARTER, High Contrast și The Pharmacy, iar în Cluj la AMM Design, PR&More şi Vitrina Advertising. În Iaşi, vom găsi deschise agenţiile Boomerang, innerpride şi September, în Oradea – Bizmart, Communications MEDIA şi Sapient Creative, iar în Timişoara – ADwiser, Celmaitare şi Electronic Resistance & Kape Illustration.

„Noaptea Agenţiilor este un eveniment care îşi propune să promoveze creativitatea românească, să faciliteze socializarea în rândul celor pasionaţi de comunicare, dar şi să permită publicului larg să treacă pragul agenţiilor lor preferate, într-un cadru informal şi relaxat. Iniţiativa acestui eveniment a venit din convingerea că şi agenţiile de comunicare merită să aibă un eveniment similar Nopţii Muzeelor/galeriilor de artă/filmului: pentru noi, comunicarea este o artă”, spun organizatorii evenimentului. Proiectul se desfăşoară la nivel naţional, dar şi în Chişinău.

Evenimentul Noaptea Agenţiilor face parte din seria Nopţile Industriilor Creative – marca The Institute – care îşi propune să promoveze industriile creative din România.

The Institute este atât fondator al Romanian Design Week, AdPrint, Internetics, Institute, The Magazine şi Noaptea Agenţiilor, cât și organizator al Effie Awards România, Şcoala ADC*RO.

Sursa foto: noapteaagentiilor.ro

Summary
Article Name
32 de companii de vizitat în Noaptea Agenţiilor
Author
Description
În seara de 2 aprilie, amatorii de discuţii despre publicitate sunt invitaţi să participe la Noaptea Agenţiilor, care a juns la a şasea ediţie şi se desfăşoară, simultan, în şase oraşe: Bucureşti, Braşov, Timişoara, Cluj, Oradea şi Iaşi.

Tags: , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

Stiri de bineon

Primeste Stiri de bine prin email

Stiri de bine



Curs Valutar BNR

01 May 2017

1 EUR = RON

1 USD = RON

vezi arhiva curs

Sondaje

Pentru a avea succes în afaceri, ce contează cel mai mult?

View Results

Loading ... Loading ...
vezi arhiva de sondaje

75 queries in 0.202 seconds.