Alcoolul ar putea reduce riscul bolilor de inima

Scris la data 19/11/2009 de in Societate

Alcoolul ar putea reduce riscul bolilor de inima

Alcoolul ar putea reduce riscurile bolilor de inima pentru aproape o treime din populatia masculina, sugereaza cercetatorii spanioli citati de site-ul msn.

Studiul, realizat pe un segment cu varste cuprinse intre 29 si 69 ani, a relevat ca un pahar cu prietenii poate proteja barbatii de bolile de inima, indiferent de ce beau acestia- bere, vin sau spirtoase. In schimb s-a descoperit ca in cazul femeilor nu se inregistreaza niciun efect.

Pentru efectuarea studiului s-au folosit 41.000 de subiecti care au fost clasificati in functie de obiceiurile lor bahice, incepand cu cei care nu beau deloc pana la cei care beau constant (mai mult de 90g de alcool pe zi). Astfel, rezultatele au aratat ca bautorii moderati isi pot reduce riscurile bolilor de inima cu pana la 51%, bautorii frecventi cu pana la 54%, pe cand bautorii de categorie grea cu pana la 50%.

Studiul, publicat in jurnalul Heart, ne avertizeaza insa asupra efectelor pe care alcoolul le are asupra celorlalte organe, sfatuindu-ne sa consumam licorile cu moderatie.

Tags: , , , , ,

Leave a Reply

Stiri de bineon

Primeste Stiri de bine prin email

Stiri de bine


64 queries in 0.233 seconds.