Berea si fisticul ne feresc de cancer

Scris la data 15/12/2009 de in Societate

Berea si fisticul ne feresc de cancer

Potrivit celui mai recent Congres anual al Asociatiei Americane pentru Studiul Cancerului, daca servim, cu moderatie, un aperitiv format dintr-o halba de bere si un bol de fistic, avem toate sansele sa tinem cancerul departe, ne informeaza Jurnalul National.

La Houston au fost prezentate doua noi studii in ceea ce priveste alimentatia impotriva cancerului. Primul sustine ideea potrivit careia fisticul poate sa previna cancerul pulmonar. Acesta contine vitamina E care este deja recunoscuta pentru lupta sa contra cancerului. Dar fisticul poate sa mai previna si cancerul prostatei.

In ceea ce priveste berea, hameiul este cel care lupta cu boala. Datorita acestei plante, berea poate sa previna cancerul prostatei si este indicat, de asemenea, impotriva celui de tip mamar.

Cercetatorii ii avertizeaza insa pe cei care doresc sa urmeze un astfel de tratament sa nu abuzeze. Berea consumata zilnic nu este un remediu pentru cancerul de prostata. Dimpotriva, un consum exagerat de alcool poate duce la cancer hepatic. Si fisticul are un dezavantaj: in cantitati mare aduce kilograme in plus, fiind bogat in calorii.

Tags: , , , , ,

2 Responses to “Berea si fisticul ne feresc de cancer”

  1. [...] studii sugereaza faptul ca hameiul are un aport important in lupta cu cancerul mamar si de prostata, dar consumul [...]

  2. [...] sa se adreseze medicului si sa-si schimbe comportamentul actual cu privire la controlul medical. Stilul de viata modern este caracterizat de o multime de factori care pot induce, din pacate, aceasta boala“, [...]

Leave a Reply

Stiri de bineon

Primeste Stiri de bine prin email

Stiri de bine


67 queries in 0.260 seconds.