Berea previne osteoporoza

Scris la data 08/02/2010 de in Societate

Berea previne osteoporoza

Un studiu realizat de cercetatori de la Universitatea din California arata ca anumite tipuri de bere ar putea contribui la intarirea oaselor si la prevenirea osteoporozei, fiind o sursa importanta de silicon alimentar, relateaza The Guardian.

Orzul si hameiul sunt mai bogate in silicon decat graul si porumbul, astfel ca berea produsa din aceste doua cereale este mai benefica pentru sistemul osos. Autorii studiului au aratat ca aproximativ jumatate din cantitatea de silicon din bere este absorbita direct de organism.

Aceasta cercetare confirma rezultate anterioare conform carora consumul moderat de alcool ar putea avea efecte pozitive asupra oaselor, a spus doctorul Claire Bowring, de la Societatea Nationala de Osteoporoza din SUA. Totusi, aceasta a avertizat ca un consum mare de alcool poate avea efectul opus, favorizand fracturile.

Alte studii sugereaza faptul ca hameiul are un aport important in lupta cu cancerul mamar si de prostata, dar consumul moderat este vital si aici.

Tags: , , , , , ,

Leave a Reply

Stiri de bineon

Primeste Stiri de bine prin email

Stiri de bine


66 queries in 0.243 seconds.