Doua pahare de apa inainte de masa ajuta la pierderea in greutate

Scris la data 24/08/2010 de in Stiinta

Doua pahare de apa inainte de masa ajuta la pierderea in greutate

Un lucru bine stiut printre persoanele aflate la dieta este ca daca se consuma apa inaintea fiecarei mese, ritmul in care slabesc este accentuat. Acum, acest secret traditional este sustinut de cercetarile unor oameni de stiinta de la Universitatea din Blacksburg, Statele Unite, informeaza discovery.com.

Nutritionistii le-au dat acestor persoane, cu varste intre 55 si 75 de ani, diete care contineau numai alimente sanatoase si li s-a recomandat sa nu manance mai mult de 1.200 – 1.500 calorii pe zi. Ambele grupuri au primit apa, dar numai persoanelor dintr-un grup li sa spus sa consume doua pahare de apa inainte de  fiecare masa.

Cercetatorii au analizat evolutia persoanelor din cele doua grupuri si au observat ca cei care au baut doua pahare de apa inainte de fiecare masa au pierdut, dupa trei luni, cu 2,5 kilograme mai mult decat cei care nu si-au crescut ratia de apa. Un an mai tarziu, cei care au baut mai multa apa au fost mai bine protejati in fata efectului yo-yo.

Desi parea un lucru logic, sa bei mai multa apa cand vrei sa slabesti, pana acum acest nu a fost demonstrat stiintific”, a declarat Brenda Davy, cercetator in nutritie in cadrul Universitatii din Blacksburg.

Studiul a mai aratat ca cei care au baut doua cani de apa cu jumatate inainte de micul dejun au consumat cu 13% mai putine calorii fata de grupul celor care nu beau apa inainte de masa. Ambele grupuri au fost alcatuite din persoane cu o greutate peste medie sau obeze care nu au avut restrictii in ceea ce priveste cantitatea ingerata.

Tags: , , ,

Leave a Reply

Stiri de bineon

Primeste Stiri de bine prin email

Stiri de bine


64 queries in 0.232 seconds.