Fondatorul Facebook, Mark Zuckerberg, este interesat de impactul pe care filmul “The Social Network” il va avea asupra antreprenoriatului, in contextul in care primeste multe mesaje de la persoane care sustin ca vizionarea peliculei i-a inspirat sa isi deschida propria companie sau sa studieze informatica.

Mashable.com  sublinieaza ca desi initial Zuckerberg nu a fost interesat sa vada filmul, care se pare ca nu il prezinta intr-o lumina tocmai potrivita, acesta a participat la vizionarea de vinerea trecuta, oferita tuturor angajatilor Facebook.

In urma peliculei, Mark Zuckerberg a primit numeroase intrebari despre inceputurile retelei sociale si a subliniat faptul ca “serviciile Facebook sunt vizibile pentru 500 de milioane de oameni. Daca 5 milioane de persoane vad un film, nu prea conteaza”. Astfel, fondatorul Facebook pare a nu se mai teme de impactul filmului asupra afacerii sale.

Totodata, pentru a se mentine in top, Facebook implementeaza fel de fel de noi servicii, cum ar fi o noua modalitate de organizare a prietenilor din retea, Facebook Groups, care incurajeaza interactiunea si inlatura temerile privinf confidentialitatea mesajelor, arata dailybusiness.ro.

Astfel, in urma reorganizarii prietenilor cu ajutorul Facebook Groups, utilizatorii vor putea transmite mesaje unui grup specific de prieteni, fara ca acestea sa fie vizualizate si de ceilalti din retea.