Un pahar de vin in fiecare seara previne cancerul
Scris la data 20/01/2010 de Andreea Mihaescu in Societate
Persoanele care beau zilnic un pahar de vin cu o concentratie de alcool de 10% au un risc cu 7% mai mic de a dezvolta celule canceroase, arata un studiu realizat de Centrul Mondial de Cercetare in Oncologie, informeaza Gandul.
Astfel, cercetatorii au ajuns la concluzia ca inlocuind vinul cu o concentratie de 14% cu cel de 10%, la cel putin 100 de persoane care adopta acest regim, cel putin una va evita cancerul intestinal.
Studiul se bazeaza pe un raport din 2007 al carui obiectiv a fost asocierea dintre alcool si cancer. Atunci, barbatilor le era recomandat sa bea maximum doua pahare pe zi, in timp ce femeile nu trebuiau sa depaseasca un pahar.
Specialistii sunt de parere ca vinul cel mai des intalnit in comert, care are o concentratie de alcool de aproximativ 14%, ar trebui evitat, din cauza ca afecteaza organismul.
Doza benefica pentru organism, potrivit noului studiu, ar fi de 250 de mililitri in fiecare seara.
Primeste Stiri de bine prin email
Stiri de bine
Stiri de bine recomanda
Curs Valutar BNR
27 May 2012
1 EUR = 4.3288 RON
1 USD = 3.0897 RON
vezi arhiva curs
Sondaje
Loading ...
vezi arhiva de sondaje
Stiri de bine
Stiri de bine recomanda
Curs Valutar BNR
1 EUR = 4.3288 RON
1 USD = 3.0897 RON
Sondaje