Un grup de cerecetatori americani a descoperit recent ca femeile se pot bucura de putin vin fara sa se ingrase, demonstrand astfel ca persoanele care consuma alcool moderat se ingrasa mai putin decat antialcoolicii, scrie BBC News.
Cercetatorii au monitorizat in 13 ani peste 19.000 de femei normoponderale, cu varste de la 39 de ani in sus.
Astfel, femeile care au consumat vin rosu s-au ingrasat cel mai putin de-a lungul timpului, dar rezultatele sunt aplicabile si pentru alte tipuri de vin, bere sau bauturi alcoolice.
Descoperirea oamenilor de stiinta este explicabila. Chiar daca alcoolul contine calorii, cercetatorii sunt de parere ca femeile au preferat un pahar sau doua in detrimentrul unei mese.
In urma studiului, s-a descoperit ca exista o relatie invers proportionala intre consumul de alcool si cresterea in greutate, chiar si luand in calcul modul de viata, fumatul, exercitiile fizice sau dieta.
Primeste Stiri de bine prin email
Stiri de bine
Stiri de bine recomanda
Curs Valutar BNR
27 May 2012
1 EUR = 4.3288 RON
1 USD = 3.0897 RON
vezi arhiva curs
Sondaje
Loading ...
vezi arhiva de sondaje
Stiri de bine
Stiri de bine recomanda
Curs Valutar BNR
1 EUR = 4.3288 RON
1 USD = 3.0897 RON
Sondaje